Töm listan

Är du säker på att du vill tömma listan?
Orderrader:
0

Töm inköpslista

Du har 0 orderrader i din inköpslista.
Är du säker på att du vill tömma inköpslistan?

Din inköpslista

Någonting gick fel när priserna hämtades. Försök igen.

Din inköpslista är tom

Vanliga frågor leveranser och returer

Hur ändrar jag leveransadress?

Om det gäller din permanenta leveransadress, kontakta din säljare som du hittar under Mina sidor>Min kontaktperson.

Leveransadress vid beställning väljer och ändrar du under ”steg 2” på kassasidan.

Jag vill ändra leveransadress och får upp att jag måste signera med Bankid?

När du använder en adress som du anger manuellt eller använder en adress som ligger under Egna adresser måste du alltid signera med BankId. Mer information om BankId finns här. Om det är en adress som du använder ofta kan Ahlsell säljare registrera adressen som en alternativadress, då behöver du inte signera med BankId. Du hittar din säljare under Mina sidor>Min kontaktperson.

 

Jag vill reklamera en produkt, hur går jag tillväga?

Enklast gör du det i vår Retur och Reklamationsportal som finns under Mina sidor>Retur och reklamation. Om du behöver komma i kontakt med säljare så hittar du din säljare under Mina sidor>Min kontaktperson.

Jag har beställt fel varor, kan jag byta i butik?

Kontakta din säljare, antingen via Mina sidor>Min kontaktperson eller via formuläret här

När får jag min beställning?

Du kan se själv om din order har kommit fram genom att logga in på webben, och gå till Mina sidor - Orderinformation.

Du kan också kontakta våra säljare som hjälper dig att se om din order är på plats! Du kan hitta telefonnummer till våra olika avdelningar här.

Om jag gör en beställning på webben, hur får jag reda på när den kommer fram till mig?

Leveransdatum ser du på Kassa-sidan. När du skickat in din order får du dessutom ett ordererkännande skickat till din mejladress där leveransdatum anges. Du kan även hitta information om leveranstider under Mina Sidor - Orderinformation och fakturor.

Var vänder jag mig vid garantiärenden?

Kontakta din säljare på Ahlsell. Som inloggad användare på vår hemsida hittar du din kontaktperson under Mina sidor>Min kontaktperson. Alternativ fyll i formuläret här.

Har jag ångerrätt på mina produkter?

Kontakta din säljare, antingen via Mina sidor | Min kontaktperson eller via formuläret här

Har min order kommit fram till butiken?

Du kan se själv om din order har kommit fram genom att logga in på webben, gå till mina sidor & sen ”Orderinformation”.

Du kan också kontakta våra säljare som hjälper dig att se om din order är på plats! Du kan hitta telefonnummer till våra olika avdelningar här.

 

Meddelande från Ahlsell

Javascript är avstängt i din webbläsare. För full funktionalitet rekommenderar vi att du slår på Javascript